2017. február 11., szombat

Killing Me!

Csokoládé íriszek, dús ajkak, a borús ég színe tincsein, stílusos megjelenés, édesen mérgező kisugárzással párosítva.
Ki hitte volna, hogy ezzel fog egyszer az őrületbe kergetni?
Igéző mosoly, erőteljes testalkat, kiváló fizikum.
Sohasem volt az esetem, mégis megfogott és magával rántott.
Oda adó, kedves, barátságos és szeretetteljes jellem.
Minden mit a tökéletes személyben keresnél, benne megtalálható.
Az ördög játékot űz velem egy ingerlő, attraktív megjelenéssel.
Egyetemista éveim alatt igyekeztem a tanulmányaimnak élni, ekkor talált meg ő.
Külcsín és belbecs, idegesítően megfelelő.
Az elejétől utáltam mindent benne. Megtűrni is gondot okozott magam mellett.
Vonzódtam hozzá, oda voltam érte, de erre nem jöhetett rá. Nem engedhettem.
Kerültem őt. Mellőztem és próbáltam elfeledni létezését is.
Segítséggel fordult hozzám, jólelkű mosolya üldözött bármerre jártam.
Olyannyira agyamba égett képe, hogy aludni sem tudtam. Látnom kellett, egyre többször és többször.
Felkeresett ismételten, sokadszor. Elfogadó és megértő tekintete, tiltotta létezésem.
Kínzott, meg akartam szabadulni tőle egyszer és mindenkorra.
Keresett folytonosan, meg nem állva. Képtelen volt feladni.
Elküldtem számtalan alkalommal, kitűnő személyét, mi szenvedést okozott lelkemnek, de nem elég.
Küzdelmeire ezredjére is nemet mondani szívem nem engedett. Csábított hibátlansága. Belementem.
A sötét igazság csak eztán hasított mélyen belém, hogy akit megismertem, csupán egy halovány árny.
Démoni alakja kirajzolódva előttem félelmet okozó jelenség. Kacagása a sátáné.
Menekülni lehetetlen, leláncolt végtagok a fatámaszokon.
Kellemes pokolfajzat kinézete, kecsegtető az ellenes nézeteknek, milyen az enyém is.
Korbácsok, kínzóeszközök és mi egymás szép eszköz. Szépsége a szemnek és fájdalma a testnek.
Erotikus, erőszakos, ellenszenves és mégis bűbájos. Édes ez a fajta szadizmus lényétől.
Mozdulni készül és érzed ez a lépés döntő lehet. Maradsz vagy mész. Megteszed vagy megfutamodsz
A futam megindul és mintha csak azt ordítanák "Notice me, Senpai." Várod a végkimenetelt.
Tévedésed beismerése nem mozog negatív spektrumon. Az őrület fokozata előtt, jobb megválni tőle.
Rájönni egy rokonlélek szívverésének titkára és együtt lélegezni vele a legszebb virág mi létezik, míg
Szerelem. Az egymás melletti élet mégis oly megterhelő, főként, ha a fekete lyuk magába szippant.
Megtehetném-e az engedélyével? Meg tenné ő az enyémmel?
Élet megszabadítóként élni szív nélkül, szívvel élni élettől megszabadítottként. A lélek bármire képes, ha az agy irányíthatatlanná válik. Bűn róható e eztán rá? Ki tudja?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése