2017. július 13., csütörtök

Why are you so sweet? VKook 1/2 (OS)

JK POV

Az évek alatt nem egy érdekes kérdéssel ajándékoztak meg fanjaink leveleikben és egyéb kapcsolattartási helyeken, de be kell vallanom az őszinteségem néha meginogni látszott. Tudtam, ha teljes szívemből beszélnék, még összedőlne a kártyavár, amit oly nehezen építettünk. Az elhülyéskedés vagy hallgatás mellett döntöttem ilyen esetekben. Nem erényem a hazugság és nem is szerettem soha, így próbáltam az elsunnyogás talaján maradni a vitákat vagy furcsa szituációkat elkerülve. Ha viszont őszinte akarok lenni...
"Kit választanál partneredként a csapatból, ha lány lennél?
Magamat. " Még mit nem.
Magas, vékony, mindig változó hajzata mit sem változtat vonzóságán, mosolyával és mozdulataival pedig az őrületbe tud kergetni.
"Van olyan személy, aki jelenleg birtokolja a szíved, Oppa?
Kérek egy személyigazolványt!!"
Ide egy személyigazolványt! Nem vagyok senki Oppája! Igen, egy személy létezik e világon kinek láttán szívem erősen kalapálni kezd, de még nem igen sikerült elérnem őt.
"Ha választhatnál te kit mondanál a leghelyesebb tagnak?
Jin Hyung-ot."
Természetesen Jin Hyung a visual, így első sorban őt, de számomra van egy még nála is sokkalta jóképűbb lény itt köztünk.
"Mit gondolsz a maknae line tagjai közül, ki a legtöbb aegyoval rendelkező?
Én. *vicces aegyo*"
Mind a két 95'-ös elég erős versenyző, de az én favoritom kicsit dinkább.
"Le tudnád írni a tagokkal való kapcsolatod?
Jin Hyung, akivel jó főzni és vásárolni és gondoskodik mindünkről, mint egy anyuka.
Jimin Az apró Hyung, akit imádok piszkálni és mindig nagy figyelmet mutat irányomba 
J-Hope A hozzám legközelebb álló Hyung 
Suga Az álmos és durva kis méretű Hyung, aki elől megéri futni, de nagyon jó éttermekkel tud szolgálni és sok mindenre tanít.
RapMonster A vezér, akitől rengeteget tanulok nap, mint nap. 
V A játszótársam."
Jin Hyung, aki mintha csak a második anyukám lenne, csodás főzőképességgel és fogdosni való seggel.
Jimin, akit imádok baszogatni, mert egy édes kis törpe és vicces, amikor mérges. Emellett a legnagyobb rajongóm.
J-Hope Hyung, aki a legközelebb áll hozzám az összes tag közül, mivel tudja még a legsötétebb titkaimat is.
Suga Hyung, akitől néha majd össze csinálom magam, de eszméletlen tehetséges és van érzéke az ételekhez.
NamJoon Hyung, aki a legjobb vezér és ezt be is bizonyítja minden mozdulatával, ahogyan tanít és próbál irányítani, nem sok sikerrel. *bajkeverő mosoly*
TaeHyung, a barátom, akivel örülnék, ha továbbfejlődhetne ez a hülyéskedés egy komolyabb dolog felé, mert szerelmes vagyok belé.
Igen. Tagadhatatlan, hogy ő az én rejtett igazgyöngyöm, akiért bármit megtennék, még ha ez nem is mindig látszik és nem is adom tudtára. Hisz semmi jó nem sülne ki ebből, nem igaz?


V POV

A pihenő már vagy fél órája tart és én mégis úgy unatkozom, hogy lassan már könyörögni fogok, hadd dolgozzunk. Az összes Hyung ebédszüneten, az én egyetlen dongsaengem, pedig szünet kezdete óta a lóbőrt húzza egy nagy szivacson fetrengve. Megőrülök. Történjen már valami. Vagy ha ők nem, majd én. Határoztam el magam a cselekvés mellett és egy óriási gumilabdát dobtam a maknae felé, ami sikeresen fejen is csűrte. Habár Kookie megvadult fejjel, öldöklő tekintettel futott felém és meg akart ölni, de legalább a célom elértem. Mily jó terv, nem de? Győztes vigyorral arcomon eredtem futásnak ki a teremből egy Hyung védelmező karjait keresve. Nos, rossz döntés. Ismerve őket, mind vagy a maknae oldalán lenne, vagy pont magasról tenne rá, hogy el akarnak tángálni, sőt még örömmel is néznék. Főképpen legjobb barátom, az a kis nagyülepű törpe. Rohantam, ahogy csak lábaim bírták és egy idő után azt hittem lehagytam, de tévedtem. Elkapott, nem volt menekvés.
-Kegyelem! - röhörésztem, mire szó nélkül agyalni kezdett. -Bocsánat, bocsánat! - sipítoztam karjai közt.
-Így gondoltam én is. - sétált vissza helyére. Nincs mit tenni. Azzal becsoszogtam az üres terembe és mellévetettem magam. Ha nem tudsz küzdeni ellene, csak szállj be. Relaxálás közben egyszer csak úgy éreztem, mintha valaki szuggerálna és kinyitván szemem a fiatalabb íriszeivel kerültem szembe.
-What's up? - bólintottam felé, mire csak megilletődve visszacsukta szemeit. A mi aranyos kis goldenünk. Vajon mi járhat a fejében?


JK POV

Az egyik pillanatban még a karjaim közt nyávog könyörületért a következőben pedig már mellettem húzza a lóbőrt olyan édes arccal, amibe a szívem belefájdul. Szeretek a közelében lenni, de végül mindig úgy végződik, hogy káprázattal bámulom épphogy a nyálam nem csordul ki, majd mikor észreveszi zavaromat próbálom leplezni és úgy tenni, mintha semmi sem történt volna. Pedig történt. Mégpedig pont két éve. Mivel ChimChim Hyung és TaeTae is a 95'ös line tagjai és két évvel idősebbek nálam, így előbb töltötték be a tizennyolcat is és az ezzel együtt járó dolgokba is hamarabb kóstolhattak bele. Ez szó szerint értendő. Pont két éve az I Need U és Run area közt jártunk, amikor egy nagy díj után ismételten ünneplésbe kezdtünk, mint sok más alkalommal. Azonban ez kicsit mégis más volt. Az egész ivászat a dormban kezdődött hét szem közt, bár én valóban csak nézhettem, ahogyan a többiek egymás után ürítgetik poharaikat. Később ez a dolog máshol is helyszínt öltött, mégpedig egy messzebbi party helyen, ahol egyre csak részegebbek és részegebbek lettek. Nem tartottam túl kifizetődőnek, hogy ittas Idolok masíroznak egy közösségi téren, így karon ragadva társaim vezettem mindenkit haza. Az idősebb Hyungok nyugodt, szédelgős tekintettel keresték helyüket a lakásban, a fiatalabb generációval azonban nagyobb kihívásnak mutatkozott elbánni. Jimin folyton folyvást követett és csókokat ajánlgatott, ami pedig V-t illeti... A kanapén ülve bámulta a televízió sötét képernyőjét. Aggódtam érte. Miután óriási erőfeszítést véve magamon lefektettem az apró mochit, siettem a láthatóan extázisba esett barátomhoz.
-Tae, jól érzed magad? Hallasz engem? - figyeltem reakcióját.
-Feltűnt már, hogy mennyire... ennivaló Jimin-ah? - kémlelt felém kitágult pupillákkal, mire felsóhajtottam.
-Rendben vagy. - tettem vállára a kezem felkuncogva.
-És az feltűnt már, hogy Yoongi Hyung milyen alacsony és mégis mennyire rémisztő? Ráadásul megállás nélkül gúnyolódik rajtam. - folytatta a nyilvánvaló tények felsorolását. -Vagy, hogy Hobi Hyung milyen elképesztő táncos és mekkora ökör? - sorolta fel egy híján az összes Bangtan tagot, míg el nem ért, ahhoz az egyhez.
-Még valami? - kérdeztem meg végül, mivel kíváncsi voltam engem vajon milyen szavakkal fog illetni.
-Nos, ott van még Jungkookie. Semmi érdekes... - fejezte be agymenését, mire lefagytam. Komolyan ezt gondolja rólam? Semmi lennék? Erősen megmaradtak ezen szavai bennem és fenn akadtam.
Az évek során miközben minél jobban azon voltam, hogy bizonyítsak neki, valahogy gyengéd érzéseim támadtak iránta én sem értem miért. Azóta is igyekszem tagadni ezt magammal szemben is, de egyre inkább felsülök benne. Miért kell ennyire elbűvölőnek lennie?

V POV

Nem mondom, hogy nem tűnt fel, hogy egy-két éve a maknae kicsit megváltozott irányomban, a kezdetekhez képest, de ez szerintem teljes mértékben rendben van. Úgy érzem ez azért lehet, mert leesett, hogy én állok korban a legközelebb hozzá és kivel mással tudna így elökörködni ha nem velem? Én abszolút bármiben benne vagyok a társaságában. Nem igen tud olyat mondani, amire nemet mondanék. Csak tudnám akkor mégis miért futkosik minden este Hobi Hyung szobájába, ahelyett, hogy velem osztaná meg a problémáit, ahogyan a hangyányi vezető énekes is teszi. Be kell vallanom, az évek nem csak az ő meglátásait változtatták. Jómagam is egészen közelinek érzem a kölyköt, főként az elmúlt két évben. Talán csupán, mert azóta sokkalta terjedelmesebb időt tölt közelemben, de már el se tudnám nélküle és a vele való diskuráció nélkül képzelni a mindennapjaim. A vizslató szemei, a gyerekes megmozdulásai és az a bolondos mosoly. A fürdőből kifele menet ezen gondolkodván meghallottam egy leheletnyi mondatfoszlányt a ló és a nyúl konferenciájáról.
-Akkor tisztázzuk, hogy mit is gondolsz pontosan Lisa-ról! - hozta fel a témát HoSeokie.
-Tetszik és lenyűgöz... - meg sem várva a befejezést tűntem el, amilyen gyorsan csak tudtam. Soha sem akartam belefolyni Kookie szerelmi életébe ilyen módon, de most hogy megtettem borzalmasan éreztem magam. Vagy ez más miatt lenne?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése